Retourneren en garantie

Bent u toch niet tevreden over uw product? Dat is vervelend. U kunt uw pakketje altijd binnen 30 dagen na ontvangst gratis naar ons terug sturen, zonder opgaaf van reden. U kunt ervoor kiezen om het product om te ruilen tegen een ander product, of uw geld terug te krijgen. Verzilverde vouchers of tegoedbonnen kunnen wij helaas niet vergoeden.

Uitzonderingen op retour

Hoewel wij proberen om zo coulant mogelijk te zijn in de retouren zijn er gevallen waarin wij ons het recht voorbehouden om een retour te weigeren. Dit geldt voor:
- Gebruiksartikelen waarvan de verpakking is geopend (zoals batterijen, voedingssupplementen, mondstukjes, etc.) 
- Producten zoals oordopjes, tandenborstels en epileerproducten nemen wij om hygiënische redenen niet terug.
- Producten (inclusief verpakkingen) die duidelijke gebruikerssporen hebben of beschadigd zijn.
- Producten die incompleet retour worden gestuurd.   


Ruilen en retourneren afhandeling 

Wij begrijpen dat u uw nieuwe product of geld zo snel mogelijk terug wilt. Daarom doen wij er alles aan het retour proces binnen 14 dagen (het streven is 5 werkdagen) te voltooien. Zodra wij uw product retour hebben ontvangen, controleren wij het product. U ontvangt dan altijd van ons een bericht. Als alles in orde is, storten wij het betaalde bedrag (inclusief de heen-verzendkosten van de webshop naar klant) terug op uw rekening of sturen we direct een vervangend product naar u op. Wij zullen u uiteraard terugbetalen met hetzelfde betaalmiddel waarmee u uw bestelling heeft betaald.

Verzendkosten bij retour producten

Bij een goedgekeurd retour product vergoeden wij uw aankoop bedrag inclusief de verzendkosten. Wij vergoeden echter niet de kosten die u maakt bij het retour sturen van het product.
 

Garantie

Wij staan volledig achter de kwaliteit van onze producten. Daarom geven wij een jaar garantie. Indien u een probleem heeft met een product dat u bij ons heeft besteld, kunt u altijd contact met ons opnemen. Valt uw product nog in de garantieperiode, dan doen we er alles aan om het probleem voor u op te lossen! Valt uw product buiten de garantie periode? Dan is het een optie om het te laten repareren door onze reparatie service. Hiervoor worden alleen onze kosten aan u doorbelast.
 

Reparaties

Wij hebben een reparatie afdeling die uw kapotte toestellen of tech-producten herstelt. Binnen de garantie periode is dit totaal gratis. Valt uw product niet te repareren? Dan krijgt u gratis een nieuwe. Bent u buiten de garantie en kan het gerepareerd worden dan rekent sigarettenmakenshop hier €30 voor, exclusief eventuele onderdelen. Hiermee vangen we kosten op voor eventuele verzending naar de fabrikant en/of onze technische afdeling. Wanneer we het product zelf kunnen maken bent u uw product maximaal 1 week kwijt. De garantieperiode is 1 jaar voor elk product op sigarettenmakenshop.

Mocht u een product willen retourneren of wilt u een reparatieaanvraag doen dan kunt u een van de onderstaande formulieren gebruiken om deze in te dienen.Let goed op dat u alle regels volgt anders kunnen wij u aanvraag niet in behandeling nemen. Retour en Reparatie.

Klik op het pdf plaatje voor het retour of reparatie fomrulier:

 


                          
Retourformulier              Reparatieformulier

J&S | Algemene voorwaarden | Privacy statement
Copyright © 2016-2017